Tuesday 14 May 2013

Here You Go Freak...

ASSALAMUALAIKUM WBT.... =)

*Alhamdulillah...kita masih hidup bukan? ^_^..masih diberi nikmat yang Ozzem dan unlimited...masih dikekalkan kemanan di negara terchenta..dan tak lupa,masih diberi kasih sayang dari Pencipta kita...yeah ^_^y

*Ok..pernah dengar perkataan FREAK?atau dalam bahasa ibunda kita ialah ANEH..atau bahasa kasaqnya PELIK or WEIRDO gitu.. -.-..nak terangkan bagaimana rupa FREAK? errrr....orang tu pelik gitu(?)
ok..I can;t describe how do FREAK people looks like.. =.=

*Dulu saya pernak digelar pelik ataupun panggilan-panggilan yang lagi pelik(hmph..)...masa saya bersekolah rendah saya digelar sebagai "bibir ohsem"(perkataan sebenar dicensored..=.=)..sebab rupa bibir saya lain dari yang lain...seingat saya gelaran itu dari seorang budak lelaki yang nakal (maybe..-_-)..situasi ini menjadikan saya menjadi seorang FREAK..mula-mula kena memang macam nak lari balik rumah ja..pernah minta Ummi saya pindahkan sekolah sebab malu diejek..my Ummi?dia jawab-"tak payah ngada-ngada"
#sentap jiwa raga#

*Tapi lama-kelamaan saya semakin kebal dengan peluru-peluru ejekan itu..malah saya bangga digelar FREAK(eheh..=) )...dan lama-kelamaan peluru itu sudah tidak wujud lagi..mungkin penembaknya sudah penat...and now my lips looks normal and gorgeous  (terlebih sudah.. -_-')

*semasa disekolah menengah juga saya masih seorang FREAK =_=..kali ini kerana nama saya pula..my first name is Asma' dan ada seorang remaja lelaki ini (tu dia bahasa Iman..-.-) menukar nama saya jadi SEMAK-SAMUN'....
                                  WOAH...........=_="".......#unknown face reaction#

*Asal nak panggil saya ja dia panggil semak-samun takpun panggil semak ja (nasib baik tak panggil samak..yikes!? =_=")...kalau saya nak pergi tanya cikgu dan dia ada disitu dia akan cakap macam ni :

                                        Ishhh!...menyemak ja SEMAK ni..."

#Tergelak bila ingat peristiwa ini# =D

*BUT...saya dapat menjadi kebal semula dengan gelaran yang pelik itu..kali ini bertambah kebal dengan baju perisai besi yang limited edition gitu (amacam?ohsem tak? :p )...lama-kelamaan dia pun penat bila tengok saya semakin kebal dengan pelurunya itu...

*So..apa kena-mengena saya punya "nightmare" dengan kehidupan kita sekarang??apa kaitannya Iman?
  ce citer..ce citer..-.-'

*Ok here you go FREAK out there...disebabakan "peluru-peluru" seperti inilah saya menjadi kebal dengan peluru orang lain..did you know this kind of 'peluru' makes you more stronger?..YES SIR!! its does makes you stronger than before...=)

*Biar orang pelik melihat =
Apa yang kita pakai demi Pencipta kita yang SATU
Apa yang kita lakukan untuk mencari Redha and Chenta Illahi
Apa yang kita bicara untuk menarik orang lain ke arah Chenta-Nya
Apa yang kita kejarkan demi Allah dan Syurga Hakiki

*Mungkin tak awesome pada pandangan manusia tapi Insha Allah awesome pada pandangan Allah..^_^
 kutukan @ kritikan @ bash @ yang seangkatan dengannya menjadikan kita lebih kuat dan berotot (error..=__=") dalam menepis semua peluru-peluru itu...

*Lama-kelamaan nanti penembak-penembak itu akan menyerah kalah juga bila melihat kita semakin kebal dengan lontaran peluru,bom tangan,gas pemedih mata,laser,M-16 dan senjata-senjata yang lain :O..dan mungkin nanti penembak-penembak itu akan menyerah kalah dan ingin tergolong dalam FREAK GROUP..mana tahu kan? =D

                                 "THE ADVANTAGE OF BEING FREAK IS,IT MAKES
                                                            YOU STRONGER...."
                                                                                                 -DR.HOUSE-

*Its ok to be a bit "PELIK" than the others...PELIK for His Redha and His Paradise...Insha Allah =)

Eheh.... =3
ASSALAMUALAIKUM WBT ^_^